CATALÀ | CASTELLANO
NOTÍCIES
12 de juny 2017

TROBADA DE GENT GRAN

Els passats 6,7 i 8 de juny va tindre lloc, a Coma-ruga (Tarragona), la VI Trobada de Gent Gran Sorda de Catalunya i hi van assistir membres de diferents associacions de persones sordes de Catalunya. El dia 6 de bon matí, vam anar arribant, uns en cotxe i d’altres en tren, a l’Hotel Brisamar Suites. Un acollidor hostalatge amb vistes a la platja i a tocar del riuet de Coma-ruga, que posseeix propietats medicinals. Durant aquests tres dies vam fer moltes activitats: gimnàstica i un petit bany al riu medicinal, passejades pel poble, nit d’acudits , petit teatre a càrrec dels assistents, una conferència sobre l’autoestima. Van ser uns dies per compartir i amb grans moments de diversió. L’últim dia, ens va visitar l’Antonio Martínez, president de FESOCA, amb qui vam poder compartir dubtes i neguits. Vam dinar tots junts i vam fer un petit debat sobre l’estada a Coma-ruga. Tots vam quedar molt contents i amb ganes de tornar a la propera trobada.

Comparteix: Enrere | Següent

FESOCA
Federació de Persones Sordes de Catalunya
C/ Pere Vergés 1, 7a Planta (Hotel d'Entitats la Pau)