CATALÀ | CASTELLANO
NOTÍCIES
16 de juliol 2018

COMUNICAT DE DEFUNCIÓ

Des de la Federació de Persones Sordes de Catalunya (FESOCA) lamentem informar-vos que ahir diumenge 15 de juliol va morir a la ciutat de Barcelona, ​​el Sr. Joan Frigola Masclans, secretari general de FESOCA durant 1984-1990, director de la secció de Notisord de FESOCA , fundador de PROAS el 1978, professor de la primera promoció del curs de lingüística de la LSC per a professors el 1990, fundador i primer president de l'Associació de professors de la Llengua de Signes Catalana (APROLSC) el 1996, coautor al costat del Dr. Perelló del primer diccionari de llenguatge de signes manuals en l'any 1998, membre de diferents comissions de FESOCA al llarg dels anys (creació de signes, elaboració de programacions, professors i experts de la LSC, entre d'altres). A més va ser reconegut per FESOCA com el primer professor de la LSC a Catalunya l'any 2001 i el merescut receptor del I Premi LSC-FESOCA el 2014 i del I Premi de Foment de la Llengua de Signes Catalana per part del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya al 2015. Ens deixa una persona molt estimada per tots nosaltres ia la qual hi ha hem d'agrair la seva gran implicació i activisme en el moviment associatiu de la comunitat sorda catalana i el seu treball incansable pel foment i la difusió de la llengua de signes catalana. Avui a partir de les 11h, podreu acomiadar d'ell al Tanatori Sancho de Àvila de Barcelona (sala 6). El funeral es durà a terme al mateix lloc, demà dimarts a les 9: 00h. Des FESOCA volem expressar el nostre més sentit condol a la seva família i amics per aquesta trista pèrdua.

Comparteix: Enrere | Següent

FESOCA
Federació de Persones Sordes de Catalunya
C/ Pere Vergés 1, 7a Planta (Hotel d'Entitats la Pau)