CATALÀ | CASTELLANO
NOTÍCIES
17 de septembre 2019

COMUNICAT DE DEFUNCIÓ

Des de la Federació de Persones Sordes de Catalunya (FESOCA) lamentem profundament informar-vos que, en el matí d'avui 17 de setembre de 2019 i a la ciutat de Barcelona, ​​ens ha deixat la Sra. Francina Rosell Pelegrí als 49 anys d'edat.

Membre de les diferents juntes directives de la FESOCA des de fa més de 20 anys i en què ha ocupat diferents càrrecs (secretària general, vocal de l'àmbit laboral, vocal d'accessibilitat, etc.), demostrant un gran compromís amb l'entitat i amb els drets de les persones sordes de Catalunya.

A més, ha format part activa com a fundadora, vocal i en diversos grups de treball del Comitè Català de Representants de Persones amb Discapacitat (COCARMI) per tal de millorar els processos i criteris de treball d'atenció a les persones sordes de les diferents institucions públiques.

Membre de les juntes directives de l'Associació de Persones Sordes de Sabadell, del Centre Recreatiu Cultural de Persones Sordes de Barcelona (CERECUSOR) i del Centre de Difusió Audiovisual (VGB), sent alhora, sòcia d'elles i de l'Associació de Pares de Nens Sords de Catalunya (APANSCE), de la Penya del Barça de CERECUSOR, exsocia de Casal de Sords de Barcelona i exmembre del Consejo de la Confederació Estatal de Personas Sordas (CNSE).

Com diplomada en ciències empresarials per la Universitat de Barcelona (UB), ha treballat incansablement en l'equip econòmic de FESOCA, responsabilitzant-se de les tasques que comporta el control econòmic i la justificació de les subvencions de l'entitat.

Ens deixa una persona molt estimada per tots nosaltres i a la qual hem d'agrair la seva gran implicació i activisme en el moviment associatiu i el seu treball incansable en la consecució de diferents fites per a la comunitat sorda catalana.

Des FESOCA volem expressar el nostre més sentit condol a la seva família i amics per aquesta trista pèrdua.

"Els teus companys et trobarem molt a faltar."

* Podeu acomiadar-vos de Francina a partir d'avui, 18 de setembre, a les 17:00h al Tanatori de Sabadell (Ronda d'Orient, 71 de Sabadell). La cerimònia serà el dijous 19 de setembre, a les 11:00h.

Comparteix: Enrere | Següent

FESOCA
Federació de Persones Sordes de Catalunya
C/ Pere Vergés 1, 7a Planta (Hotel d'Entitats la Pau)